ادمین پیج اینستاگرام مدیریت شبکه های اجتماعی

ادمین پیج اینستاگرام فریلنسر مشاور تبلیغات در اینستاگرام

ادمین پیج اینستاگرام مدیریت شبکه های اجتماعی

ادمین پیج اینستاگرام فریلنسر مشاور تبلیغات در اینستاگرام

ادمین پیج اینستاگرام مدیریت شبکه های اجتماعی

ادمین پبج اینستاگرام- مدیریت شبکه های اجتماعی- فریلنسر- مشاور تبلیغات اینستاگرام

بایگانی

۲۵ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹ ب.ظ

بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام

شما فکر می‌کنید بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام چه ساعتی است؟ اصلا چه پستی را باید چه ساعتی بگذاریم؟ این مقاله راهنمای کامل زمان پست گذاشتن در اینستاگرام است. با ما همراه باشید

بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۲۳:۵۹
دیجیتال مارکتر فری لنسر

چند مورد از مهم‌ترین کانال‌های جذب فالوور

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰ ب.ظ

چند مورد از مهم‌ترین کانال‌های جذب فالوور

گاهی برای برگزاری مسابقات اینستاگرامی، باید تصمیم بگیرید برای جذب مخاطبان بیشتر، می‌خواهید از چه کانالی استفاده کنید؟ کانال‌های جذب فالوور و اطلاع‌رسانی زیاد هستند که هریک از آن‌ها به نوع کسب‌وکار و میزان بودجه شما بستگی دارد. در ادامه چند مورد از مهم‌ترین کانال‌های جذب فالوور را با هم بررسی می‌کنیم

 

چند مورد از مهم‌ترین کانال‌های جذب فالوور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۲۳:۰۰
دیجیتال مارکتر فری لنسر

انواع مسابقات اینستاگرامی را بشناسید!

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۲ ب.ظ

انواع مسابقات اینستاگرامی را بشناسید!


در اینستاگرام مسابقات مختلفی برگزار می‌شود که هر یک از آن‌ها برای انواع خاصی از کسب‌وکارها بازدهی خوبی دارند؛ البته هر مسابقه اینستاگرامی می‌تواند مفید باشد اما برخی از آن‌ها بازدهی بیشتری دارند و با هزینه کمتری می‌توانید فروش بیشتری را تجربه کنید. همچنین باید توجه داشته باشید که هدف از برگزاری مسابقه اینستاگرامی موفق حتماً افزایش فروش نیست و می‌توانید ده‌ها هدف دیگر داشته باشید! مثلاً می‌توانید تعداد فالوورها یا تعامل صفحه خود را افزایش دهید یا حتی هدف شما این باشد که لایک‌های یک پست خاص به تعداد معینی برسد. در ادامه به بررسی ۳ نوع مسابقه اینستاگرامی می‌پردازیم

انواع مسابقات اینستاگرامی را بشناسید!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۲۲:۱۲
دیجیتال مارکتر فری لنسر

تجزیه و تحلیل رقبا در اینستاگرام

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۰۲ ب.ظ

تجزیه و تحلیل رقبا در اینستاگرام

 

همه‌ی ما آدم­ های زیادی را می­شناسیم که موفقیت را لمس کرده‌­اند! از مدیر شرکت­‌های بزرگ گرفته تا کارآفرین‌‌هایی که شبکه‌­های اجتماعی را برای گسترش کسب و کار خود انتخاب می‌­کنند. اما نقطه‌­ی اشتراک همه­‌ی آن­ها کجاست؟ چه چیزی عطش موفقیت را در آن­ها زنده نگه می‌­دارد؟  بله درست حدس زدید! حس رقابت…

تجزیه‌و‌تحلیل رقبا در اینستاگرام

حس رقابت همان چیزی است که راه موفقیت را هموار می‌­کند. در هر مسابقه­‌ای صرف نظر از نتیجه­‌ی آن، درس­‌های زیادی برای ما وجود دارد. اگر رقیب خود را به درستی آنالیز کنیم می­توانیم از نقاط ضعف و قوت او نهایت استفاده را ببریم. به همین سادگی! بنابراین تجزیه و تحلیل رقابت در اینستاگرام می‌تواند باعث پیشرفت کسب و کار شما در شبکه‌­های اجتماعی شود. اما شاید برایتان سوال پیش بیاید که تجزیه و تحلیل رقابت در اینستاگرام چگونه انجام می­‌شود و چه اصولی دارد؟ در ادامه مقاله همراه ما باشید تا با روش­‌های این تجزیه و تحلیل در شبکه‌­های اجتماعی بیشتر آشنا شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۲۱:۰۲
دیجیتال مارکتر فری لنسر

راهنمای کامل استفاده از بیزینس پروفایل اینستاگرام

اینستاگرام در سال ۲۰۱۶، یک قابلیت جدیدی به نام بیزینس پروفایل (Business Profile) را به کاربران خود معرفی کرد. این امکان برای کسب و کارها در نظر گرفته شده بود و دست آنها را برای استفاده تجاری از اینستاگرام بازتر می‌کرد. پس کاملاً طبیعی بود که با استقبال بسیار خوبی روبرو شود. شما هم یک کسب و کار اینستاگرامی دارید یا تازه قصد راه انداختنش را دارید؟ برای موفق شدن یک سری اصول و ترفند لازمه کار شماست.

راهنمای کامل استفاده از بیزینس پروفایل اینستاگرام

بعید نیست که شما هنوز اکانت اینستاگرام خود را تجاری نکرده باشید. در این صورت، خواندن این راهنما برای شما واجب است. در این راهنما به شما می‌گوییم که بیزینس پروفایل اینستاگرام چیست، چه کاربردهایی برای شما خواهد داشت و نحوه ساختن بیزینس پروفایل در اینستاگرام را به شما آموزش می‌دهیم. (اگر شما برای ایجاد اکانت تجاری اینستاگرام خود عجله دارید، کافی است به بخش آخر این مقاله مراجعه کنید.)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۱۸:۰۰
دیجیتال مارکتر فری لنسر

۵ نکته مهم برای افزایش مخاطبان لایو اینستارگرام


اگر قصد استفاده از قابلیت لایو اینستاگرام را برای افزایش فروش کسب‌وکار خود دارید، ۵ نکته مهم وجود دارد که با رعایت آن‌ها به راحتی می‌توانید نرخ تبدیل خود را افزایش دهید. در ادامه با ما همراه باشید

۵ نکته مهم برای افزایش مخاطبان لایو اینستارگرام

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۱۷:۰۰
دیجیتال مارکتر فری لنسر

با لایو اینستاگرام، مشتریان کسب‌وکارتان را افزایش دهید!

برای این‌که در کسب و کارتان شکست نخوردید، باید استراتژی‌ها و ابزارهای مختلفی داشته باشید. برای این‌که بتوانید یک کسب و کار موفق داشته باشید راه‌های زیادی وجود دارد. در اینستاگرام استفاده از ابزارهای مختلف به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بتوانند مشتریان خود را افزایش دهید و افزایش مشتریان، وابسته به افزایش کاربران است. یکی از این راه‌ها لایو اینستاگرام است. این مقاله به شما کمک می‌کند تا بدانید که چگونه می‌توانید از لایو اینستاگرام برای افزایش مشتریان کسب‌وکار استفاده کنید! در ادامه با ما همراه باشید.

با لایو اینستاگرام، مشتریان کسب‌وکارتان را افزایش دهید!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۰۵
دیجیتال مارکتر فری لنسر

رازهای طراحی بنرهای تبلیغاتی فوق‌العاده در اینستاگرام

 

اینستاگرام تعداد زیادی کاربر فعال دارد و روز به روز نیز به این تعداد اضافه می‌شود. اصلا به همین دلیل است که کسب و کارها به اینستاگرام هجوم آورده‌اند و برای تبلیغ در اینستاگرام به در و دیوار می‌زنند. اما اگر فکر می‌کنید که آنها برای ساختن یک تبلیغ در اینستاگرام هزینه های سرسام آور می‌پردازند، کاملا در اشتباهید! آنها فقط رازهای پنهان تبلیغ در اینستاگرام را بلدند. همین! با من همراه باشید تا به شما یاد بدهم که چطور مثل آب خوردن یک پست تبلیغاتی خوب برای اینستاگرامتان تهیه کنید.

رازهای طراحی بنرهای تبلیغاتی فوق‌العاده در اینستاگرام

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۱۴:۳۲
دیجیتال مارکتر فری لنسر

میکرو اینفلوئنسر مارکتینگ و اهمیت آن در تبلیغات اینستاگرام!

 

در اینستاگرام افراد مختلفی فعالیت می‌کنند و در میان کاربران، برخی معروف‌تر هستند؛ به عبارت دیگر فالوورهای بیشتری دارند و تعامل صفحه آن‌ها بیشتر از کاربران عادی است. تاکنون نام اینفلوئنسر مارکتینگ به گوشتان خورده است؟ اگر نه، خیلی ساده باید بگوییم که اینفلوئنسرها افرادی تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی هستند که کاربران زیادی آن‌ها را می‌شناسند! در واقع این دسته از افراد تخصص خاصی در یک زمینه دارند و همین مسئله باعث شده تا بتوانند در اینستاگرام فعالیت‌ها تخصص‌های خود را به اشتراک‌ بگذارند. اما میکرو اینفلوئنسر مارکتینگ با آن تفاوت‌هایی دارد! در این مقاله قصد داریم به بررسی میکرو اینفلوئنسر مارکتینگ و اهمیت آن در آینده تبلیغات اینستاگرام بپردازیم. اگر آماده هستید، در ادامه ما را همراه کنید.

میکرو اینفلوئنسر مارکتینگ و اهمیت آن در تبلیغات اینستاگرام!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۰۰
دیجیتال مارکتر فری لنسر

اینفلوئنسر مارکتینگ و تاثیر شگفت انگیز آن بر کسب و کارها

 

همه ما بی برو و برگرد در اینستاگرام چند تا از اینفلوئنسرها را فالو کرده‌ایم. احتمالا شب‌ها قبل از خواب هم سری به پیجشان می‌زنیم و پست‌های جدیدشان را می‌بینیم. حتی شاید دست از سر پست‌های قدیمی هم برنداریم و برای بار چندم آن‌ها را هم ببینیم. اینفلوئنسرهای عزیز، طرفدارهای زیادی دارند و این شد که پدیده اینفلوئنسر مارکتینگ بوجود آمد. در ادامه همراه ما باشید

 

اینفلوئنسر مارکتینگ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۰۹:۰۰
دیجیتال مارکتر فری لنسر