ادمین پیج اینستاگرام مدیریت شبکه های اجتماعی

ادمین پیج اینستاگرام فریلنسر مشاور تبلیغات در اینستاگرام

ادمین پیج اینستاگرام مدیریت شبکه های اجتماعی

ادمین پیج اینستاگرام فریلنسر مشاور تبلیغات در اینستاگرام

ادمین پیج اینستاگرام مدیریت شبکه های اجتماعی

ادمین پبج اینستاگرام- مدیریت شبکه های اجتماعی- فریلنسر- مشاور تبلیغات اینستاگرام

بایگانی

تولید محتوای اصولی

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۰۶ ب.ظ

تولید محتوای اصولی


در آموزش راه اندازی پیج اینستاگرام یادتان باشد که تولید محتوا فقط انداختن عکس و انتشار آن در این برنامه نیست. تولید محتوا یعنی بگردید و ببینید کاربر چه چیزی می‌خواهد همان را درست کنید و به او نشان دهید.

تولید محتوا

فقط با تولید عکس محصول نمی‌توانید کاربر را مجاب به خرید کنید. چیزی که کاربر را وفادار می‌کند انتشار انواع محتواست. انواع محتوا شامل:

اخبار
آموزش
مسابقه
مصاحبه با افراد مختلف
عکس محصول در حال استفاده
فیلم محصولات
اطلاعات جذاب
رفع مشکلات کاربر
سوالات پرتکرار
 

 

ایجاد کپشن جذاب


در نوشتن کپشن جذابیت خط اول از همه چیز مهم تر است. به این دلیل که مخاطب فقط خط اول را میبیند و باقی را باید کلیک کند تا بتواند بخواند. پس خط اول را با کلمات هیجان انگیز، آمارها، داستان و ... شروع کنید.

 

هشتگ فالوور جذب کن


هشتگ ها باید دو جهت داشته باشد.

استفاده از هشتگ های ترند یا معروف که پست شما دیده شود. لیست پربازدید ترین هشتگ ترند

استفاده از هشتگ هایی که مربوطه به حوزه کاری شما و مطابق با کلماتی است که مخاطب سرچ می‌کند. استراتژی هشتگ گذاری در اینستاگرام

یادتان باشد بیشتر از ۱۵ هشتگ استفاده نکنید. ممکن است اینستاگرام شما را جریمه کند.

از ایجاد هایلایت اینستاگرام هم استفاده کنید.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۱
دیجیتال مارکتر فری لنسر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی