ادمین پیج اینستاگرام مدیریت شبکه های اجتماعی

ادمین پیج اینستاگرام فریلنسر مشاور تبلیغات در اینستاگرام

ادمین پیج اینستاگرام مدیریت شبکه های اجتماعی

ادمین پیج اینستاگرام فریلنسر مشاور تبلیغات در اینستاگرام

ادمین پیج اینستاگرام مدیریت شبکه های اجتماعی

ادمین پبج اینستاگرام- مدیریت شبکه های اجتماعی- فریلنسر- مشاور تبلیغات اینستاگرام

بایگانی

۲۷ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

بهینه‌سازی سایز تصاویر در شبکه‌های اجتماعی

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۰، ۰۸:۳۰ ب.ظ

بهینه‌سازی سایز تصاویر در شبکه‌های اجتماعی

کی از مهم‌ترین مواردی که در بازاریابی آنلاین باید رعایت شود، بهینه‌سازی اندازه تصاویر در شبکه‌های اجتماعی است! هر شبکه اجتماعی بر اساس سایز مشخصی از تصاویر مدیریت می‌شود و اگر نتوانید سایز به بهینه‌سازی سایز تصاویر در شبکه‌های اجتماعی بپردازید، ممکن است نتوانید بازاریابی موفقی در شبکه‌های اجتماعی را تجربه کنید. در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین سایز تصاویر در شبکه‌های اجتماعی بپردازیم تا بتوانید صفحات اجتماعی خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید! اگر موافق هستید، در ادامه همراه ما باشید.

 

بهینه‌سازی سایز تصاویر در شبکه‌های اجتماعی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۰۰ ، ۲۰:۳۰
دیجیتال مارکتر فری لنسر

ربات‌های فالوور گیر اینستاگرام

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۰، ۰۸:۰۰ ب.ظ

ربات‌های فالوور گیر اینستاگرام

برای افتادن به چاه و چاله، راه‌های زیادی وجود دارد. مثلا چشمانتان را ببندید و خودتان را پرت کنید. یا این‌که با طناب از چاه پایین بروید. بعضی از افراد هم خرید فالوور یا استفاده از ربات‌های فالوورگیر اینستاگرام را انتخاب می‌کنند. این کار یعنی پرت شدن به قعر چاه. چرا؟ ادامه این مقاله را بخوانید.

 

ربات‌های فالوور گیر اینستاگرام

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۰۰ ، ۲۰:۰۰
دیجیتال مارکتر فری لنسر

افزایش نرخ کلیک با استفاده از استوری اینستاگرام

با وجود آن که اینستاگرام شبکه اجتماعی بسیار محبوبی است و بازاریابان زیادی از آن استفاده می‌کنند، اما هنوز هم امکانات کاملی برای بازاریابان ندارد. مثلاً قرار دادن لینک قابل کلیک در پست‌های اینستاگرام می‌تواند بسیار مفید باشد اما برخلاف توییتر و فیسبوک در اینستاگرام وجود ندارد.

 

افزایش نرخ کلیک با استفاده از استوری اینستاگرام

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۰۰ ، ۱۹:۳۰
دیجیتال مارکتر فری لنسر

چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۰، ۰۷:۰۰ ب.ظ

چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

اگر مدیریت یک کسب‌وکار آنلاین را برعهده دارید، حتماً سایتی برای معرفی محصولات یا خدماتی خود دارید. در واقع شما برای فروش محصول یا خدمات در فضای آنلاین برای کاربران را به فرآیند خرید محصول دعوت کنید و این فرآیند در فضای اینترنت از طریق اینترنت صورت می‌گیرد. البته منظور ما این نیست که تنها می‌توانید از طریق سایت محصول خود را بفروشید اما با استفاده از سایت می‌توانید فرآیند خرید را برای کاربران راحت‌تر کنید. در نهایت فروش خود را تا حد زیادی افزایش دهید و از کسب‌وکار آنلاین خود لذت ببرید. از طرفی افزایش بازدیدکنندگان یک سایت از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران به شمار می‌رود! اگر از اینستاگرام استفاده می‌کنید، باید بدانید در حال فعالیت در یکی از مهم‌ترین شبکه بازاریابی اینترنتی در ایران هستید. بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین برای معرفی محصولات یا خدمات خود از اینستاگرام استفاده می‌کنند؛ دلیل آن هم استفاده تعداد زیادی از کاربران در اینستاگرام است و به راحتی می‌توانید به مخاطبان کسب‌وکار خود در ایران یا حتی خارج از ایران دسترسی داشته باشید.

 

چگونه به استوری اینستاگرام لینک اضافه کنیم؟

 

اینستاگرام قابلیت‌های بسیار خوبی برای افزایش ترافیک سایت در اختیار شما قرار می‌دهد و به راحتی می‌توانید مخاطبان (که فالوورهای شما هستند!) را به سایت خود منتقل کنید. یکی از این قابلیت‌ها، قابلیت استفاده از لینک در استوری اینستاگرام است که با استفاده از آن می‌توانید کاربران به صورت مستقیم از استوری خود به سایت منتقل کنید. اگر شما هم برای بررسی گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام هیجان‌زده هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۰۰ ، ۱۹:۰۰
دیجیتال مارکتر فری لنسر

چگونه در اینستاگرام محتوای تاثیرگذار تولید کنیم؟

استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای بازاریابی خدمات و محصولات معمولاً یک بخش جدانشدنی از کسب‌وکار است! البته شاید تعداد بسیار محدودی از کسب‌وکارها وجود داشته باشند که نیازی به بازاریابی شبکه‌های اجتماعی نداشته باشند اما تعداد آن‌ها بسیار محدود است. تولید محتوا در اینستاگرام یکی از مهم‌ترین فاکتورهای فعالیت در این شبکه بسیار محبوب به شمار می‌رود که باید به درستی انجام شود. با استفاده از تولید محتوا در اینستاگرام می‌توانید مشتریان فعلی خود را پایدارتر کنید و مشتریان جدیدی جذب کنید! محتوا برای کاربر بسیار مهم است؛ زیرا کاربران از محتوای شما در اینستاگرام استفاده می‌کنند و چیزی یاد می‌گیرند! یا حتی از محتوای شما لذت می‌برند و برای چند ثانیه می‌خندند. این موارد بسیار مهم است و شما فقط با استفاده از تولید محتوا در اینستاگرام می‌توانید تعامل کاربران خود را افزایش دهید. در این مقاله قصد داریم به بررسی تولید محتوا در اینستاگرام بپردازیم و به شما بگوییم که چطور با استفاده از محتوای جذاب در اینستاگرام می‌توانید کاربران زیادی را تشویق به ایجاد ارتباط با صفحه خود کنید.در اینجا ۱۰ دستور جادویی برای تولیدمحتوا در اینستاگرام معرفی می‌کنیم. اگر آماده هستید، در ادامه ما را همراهی کنید!

چگونه در اینستاگرام محتوای تاثیرگذار تولید کنیم؟

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۰۰ ، ۱۴:۰۰
دیجیتال مارکتر فری لنسر

آموزش حذف فالوور فیک اینستاگرام

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۳۰ ب.ظ

آموزش حذف فالوور فیک اینستاگرام

تا چند سال پیش، هرکسی پیج اینستاگرام می‌زد و قصد داشت فروش یا تعداد فالوورهایش را بالا ببرد اولین راه حلی که به ذهنش می‌رسید خریدن فالوور بود. فالوورهای فیکی که هیچ فعالیتی ندارند. پیج‌هایی که ما را در چشمِ اینستاگرام نامعتبر می‌کنند.

بگذارید رو راست باشیم، خریدن فالوور فیک هیچ فایده‌ای ندارد. چرا؟ بیاید با یک مثال شروع کنیم.

اگر شما ۱۲۰۰۰ فالوور داشته باشید و فقط ۲۰۰۰تای آن واقعی باشد، اینستاگرام این موضوع را می‌فهمد. چون ۱۰۰۰۰تا فالوور فیک شما هیچ کاری نمی‌کنند و تعاملی با پیجتان ندارند. این موضوع برای اینستاگرام حسابی اهمیت دارد، چون بحث آبروی اینستاگرام وسط است. پس خیلی سریع فالوورهای فیک شما را حذف می‌کند و حتی ممکن است پیجتان را مسدود کند!!

پس بیایید تا دیر نشده فکری به حال فالوورهای فیک کنیم.

آموزش حذف فالوور فیک اینستاگرام

آیا از برنامه حذف فالوور فیک اینستاگرام استفاده کنیم؟


نرم افزارها یا ربات‌هایی که برای این کار ساخته شده‌اند هیچ فایده‌ای ندارند. چرا؟ چون این ربات‌ها تعداد زیادی از فالوورهای شما را باهم آنفالو می‌کنند. اینستاگرام این موضوع را تشخیص می‌دهد و پیجتان را مسدود می‌کند. پس به هیچ وجه به فکر استفاده از ربات نباشید. چون ما راه حل‌های بهتری داریم.

چطور فالوورهای فیک را حذف کنیم؟


اولین حرف من با شما این است که اصلا به فکرِ حذف یا آنفالو کردن فالوورهای فیک به صورت دستی نباشید. این کار هم زمان زیادی می‌برد هم این‌که فایده‌ای ندارد!

شما باید کاری کنید که تاثیر فالوورهای فیک کم شود و آن‌ها خود به خود حذف شوند. یعنی با انجام یک سری ترفندها؛ فعالیت و درگیری فالوورهای واقعی را بالا ببرید تا تاثیر فالوورهای فیک را کم کنید.

مثلا از بین ۱۰ هزار فالوور، اگر ۱۰۰۰تای آن‌ها واقعی باشد؛ کافی‌ست. حالا باید چه کنیم؟

در این‌جا روش‌هایی معرفی می‌کنیم که بعد از مدتی، فالوورهای فیک شما خود به خود حذف شود و تاثیر فالوورهای واقعی بالا رود.

۱- با تبلیغات، تعداد فالوورهای واقعی را بالا ببرید


یکی از اساسی‌ترین راه حل‌ها تبلیغ است. تبلیغات در اینستاگرام تعداد فالوورهای واقعی را بالا می‌برد (البته نه هر تبلیغی).  تازه اگر تبلیغات درست و اصولی انجام دهید؛ فالوورهای شما با کیفیت خواهند بود. یعنی شما یک سری فالوور مرتبط جذب کنید که فعالیت زیادی دارند. با این کار، نرخ درگیری (engagement rate) بالا می‌رود و دلِ اینستاگرام را هم به دست می‌آورید. با اصول تبلیغات در اینستاگرام آشنایید؟ اگر نه، حتما با تیم ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم یا به صفحه تبلیغات دیدوگرام سر بزنید.

۲- استوری بگذارید و فالوورها را درگیر کنید


هدف ما چیست؟ این‌که تاثیر فالوورهای فیکی که برای خودشان یک گوشه نشسته‌اند و هیچ کاری نمی‌کنند را کم کنیم! چطوری؟ با بالا بردن فعالیت فالوورهای واقعی‌مان.

استوری، مهم‌ترین بخش اینستاگرام است که می‌توانید با آن حسابی دیده شوید. یعنی استوری‌هایی که با آن تعامل فالوورها را بالا ببرید. استوری قابلیت‌های زیادی دارد و با خود استیکرها هم می‌توانید کلی کار انجام دهید.

برای این‌که بدانید دقیقا چطور می‌توانید استوری‌هایی بگذارید که عالم و آدم را درگیر کند، حتما مقاله افزایش تعامل کاربران در استوری اینستاگرام را بخوانید.

۳- محتواهای چالشی تولید کنید


شما باید محتواهایی را به اشتراک بگذارید که فعالیت فالوورهای واقعی را بالا ببرید. مثلا چه محتواهایی؟ برگزاری مسابقه یکی از این‌هاست. از فالوورها نظرسنجی کنید. کاری کنید که دوستانشان را تگ کنند یا حتما کامنت بگذارند. از پست‌های آموزشی غافل نشوید! فالوورها همیشه از یاد گرفتن استقبال می‌کنند. البته ما هم در این زمینه مقاله‌ای داریم که به شما یاد می‌دهد چطور محتوای تاثیرگذار تولید کنید. پیشنهاد می‌کنم حتما مقاله چگونه در اینستاگرام محتوای تاثیرگذار تولید کنیم را بخوانید.

 

ممکن است در سایت‌های مختلف روش‌هایی مثل؛ حذف یا ریموو کردن فالوورها، استفاده از ربات‌ها و برنامه‌ حذف فالوور اینستاگرام، دیلیت اکانت و ساخت مجدد اکانت پیشنهاد شود. اما هیچ کدام از این راه‌ها فایده‌ای ندارد و فقط وقت تلفی‌ست. پس فقط محتواهای موثر و خوب تولید کنید. با این کار هم تاثیر فالوورهای فیک کم می‌شود، هم احتمال دیده شدنتان در اکسپلور افزایش می‌یابد.

توجه! روش‌هایی که گفتیم احتمالا حدود ۳ تا ۶ ماه برای حذف فالوور فیک زمان می‌برد. هیچ عجله‌ای نداشته باشید و فقط به فکر بالا بردن درگیری فالوورهای واقعی باشید.

در آخر این‌که…


همیشه روش‌هایی را انتخاب کنید که مطمئن و تضمینی باشد. روشی که شما را به نتیجه مطلوب برساند. سعی نکنید همه چیز را یک شبه تمام کنید، چون عواقب دارد. مخصوصا در اینستاگرام با آن هوش‌مصنوعی‌های باهوشش!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۰۰ ، ۱۳:۳۰
دیجیتال مارکتر فری لنسر

فالوور فیک اینستاگرام و راه‌های تشخیص آن را بشناسید

شبکه‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین بخش‌های فضای اینترنت را تشکیل می‌دهند و روزانه میلیون‌ها کاربر در آن فعالیت می‌کنند. در ایران، کاربران در شبکه‌های اجتماعی زیادی فعالیت می‌کنند و اینستاگرام مهم‌ترین آنها است. باتوجه به اینکه کاربران در اینستاگرام می‌توانند تصاویر و ویدئوهای خود را به همراه کپشن دلخواه منتشر کنند، تعامل در آن بسیار زیاد است. در اینستاگرام برخی صفحات تعداد دنبال‌کنندگان بیشتری دارند که برخی از آنها از محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران برخودار هستد. در این صفحات معمولاً لایک و کامنت‌ها زیاد است و به همین دلیل می‌گوییم تعامل صفحه بالا است. تعداد دنبال‌کننده برای بسیاری از کاربران اهمیت زیادی دارد و همین مسئله موجب شده تا برخی از صفحات به دنبال خرید فالوور فیک اینستاگرام باشند. شاید در مرحله اول این کار رضایت‌بخش به نظر برسد اما اگر به جوانب مختلف آن فکر کنیم، متوجه می‌شویم ضرر و زیان آن از مزیت‌هایش بیشتر است. در این مقاله قصد داریم به بررسی خرید فالوور فیک اینستاگرام و ضررهای آن بر روی کسب‌وکارها بپردازیم تا علاقه‌ شما نسبت به فالوور فیک از بین برود.

فالوور فیک اینستاگرام و راه‌های تشخیص آن را بشناسید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۰۰ ، ۱۳:۰۰
دیجیتال مارکتر فری لنسر

گذاشتن پست در استوری؛ راهی برای بالا بردن تعامل

چند وقت پیش در اینستاگرام پستی گذاشته بودم ولی بازخورد زیادی نگرفتم. با خودم فکر کردم چرا با وجود تعداد بالای بازدید در استوری‌ها، پست‌ها نه لایکی دارند نه کامنتی! به همین خاطر تصمیم گرفتم پست‌ها را در استوری به اشتراک بگذارم. با این کار بازخورد پست‌ها چند برابر شد. اینستاگرام امکانات زیادی دارد که بر همه کسانی که با اینستاگرام کار می‌کنند واجب است که همه آن‌ها را از سیر تا پیاز یاد بگیرند

نحوه گذاشتن پست در استوری
برای این‌که یک پست را در استوری به اشتراک بگذارید چند راه وجود دارد. ما در این‌جا ۲ راه برای این کار معرفی می‌کنیم. البته موثرترین و بهترین راه همین راه اول است:

اشتراک گذاری پست در استوری با آیکون موشک
زیر هر پستی که در اینستاگرام می‌بینید، یک آیکون موشک کاغذی قرار گرفته. این آیکون برای فرستادن پست، به بقیه کاربرها یا اشتراک گذاری در استوری است.

گذاشتن پست در استوری

وقتی روی این آیکون کلیک کردید، علاوه بر این‌که می‌توانید این پست را برای دوستانتان بفرستید، گزینه Add Post to your story را هم می‌بینید. این همان گزینه‌ای است که دنبالش بودید.

Add post to your story

بعد از کلیک روی این گزینه، پست، مستقیما وارد استوری شما می‌شود. که مثل عکس زیر است:

پست در استوری

همین‌جا می‌توانید گزینه   Send to را بزنید و خلاص! اما چند تا آپشن دیگر هم وجود دارد که بد نیست یاد بگیرید. بهرحال ما دنبال بالا بردن بازخورد فالوورها هستیم.

تغییر نحوه نمایش پست در استوری
به جز حالت بالا، وضعیتی وجود دارد که پست را در استوری با جزئیات بیشتری نشان می‌دهد. برای این کار فقط کافی‌ست که روی پست در استوری یک ضربه بزنید. با این کار استوری را به صورت زیر می‌بینید.

تغییر رنگ بک گراند در استوری
با گذاشتن پست در استوری، اینستاگرام به صورت پیش فرض رنگی را برای بک گراند انتخاب می‌کند. ولی مجبور نیستید این رنگ را دوست داشته باشید. حالا چطور این رنگ را تغییر بدهیم؟

در بالای بخش استوری آیکونی قرار گرفته که برای دسترسی به انواع مدادهاست. روی آن کلیک کنید.

تغییر رنگ بک گراند

وقتی روی این آیکون کلیک کردید، پایین صفحه رنگ‌های مختلفی را می‌بینید. هر کدام از رنگ‌ها را که دوست داشتید انتخاب کنید. بعد از آن با انتخاب ابزار قلم، دستتان را برای چند ثانیه روی صفحه بک گراند نگه دارید. با این کار رنگ پس زمینه تغییر می‌کند.

تغییر رنگ بک گراند

چرا نمی‌توانم پست‌ها را در استوری بگذارم؟
برای گذاشتن پست در استوری مشکل دارید؟ یعنی اصلا گزینه Add post to your story را نمی‌بینید؟ پس ممکن است دلایل زیر باعث وجود این مشکل باشد:

آیا اینستاگرام را آپدیت نکرده‌اید؟
اگر جزو کاربرانی هستید که دیر به دیر اینستاگرامشان را آپدیت می‌کنند پس باید منتظر مشکلاتی هم باشید. اگر گزینه اشتراک گذاری را نمی‌بینید، حتما اینستاگرامتان را آپدیت کنید.

آیا از دستگاه‌های اپل استفاده می‌کنید؟
نبودن این آیکون، یکی از باگ‌های اپل است. ولی برای حل این مشکل می‌توانید با یک دستگاه اندروید وارد اکانتتان شوید و پست را در استوری شِیر کنید. البته استفاده از اینستاگرام روی کامپیوتر هم مشکل شما را حل می‌کند.

آیا همزمان چند اکانت دارید؟
اگر همزمان در اینستاگرام با چندتا اکانت کار می‌کنید، ممکن است به این مشکل بخورید. برای رفع این مشکل، می‌توانید از مرورگرهای وب یا اینستاگرام روی کامپیوتر برای وارد شدن به اکانت استفاده کنید.

آیا پست‌های اورجینال را استوری می‌کنید؟
اگر پستی که قرار است استوری کنید اصیل باشد، یعنی کاربر اجازه اشتراک گذاری نداده باشد نمی‌توانید آن را در استوری‌تان بگذارید.

 گذاشتن پست در استوری چه کاربردی دارد؟
اگر شما یک کسب و کار هستید، حتما حتما از این آپشن استفاده کنید. فراموش نکنید که ۸۰ درصد از کاربرهای شما فقط استوری‌ها را می‌بینند. پس پست‌های مرتبط با بیزینستان، از پیج‌های دیگر را در استوری به اشتراک بگذارید.

در ضمن فراموش نکنید که پست‌های خودتان را هم در استوری به اشتراک بگذارید. با همین روشی که گفتیم. با این کار پست‌هایتان خیلی بیشتر از حالت عادی دیده می‌شود.

استفاده از استیکرها را هم فراموش نکنید. استیکرها بازخورد و تعامل استوری‌ها را چند برابر می‌کنند. برای آشنایی کامل با استیکرها به هیچ عنوان مقاله چگونه از استیکرها در استوری استفاده کنیم را از دست ندهید.

چه کنم که بقیه نتوانند پست‌های من را استوری کنند؟
اگر پیج شما قفل نیست، همه افراد می‌توانند پست شما را استوری کنند. اما اگر نمی‌خواهید این اتفاق بیفتد می‌توانید این گزینه را خاموش کنید. چطوری؟

وارد بخش تنظیمات شوید و مراحل زیر را طی کنید:

Setting> Privacy> Story> Allow Resharing to Stories

عدم اجازه به کاربر برای اشتراک گذاری

با غیر فعالی کردن این گزینه، کسی نمی‌تواند پست‌های شما را در استوری‌ پیجش ارسال کند. دقت کنید که به صورت پیش فرض این گزینه فعال است.

گذاشتن پست در استوری با دانلودِ آن پست
گاهی ممکن است نخواهید که پست‌ها را مستقیم از پیج مورد نظر استوری کنید. یعنی بخواهید آن پست را دانلود کنید و بعد استوری کنید. برای این‌کار باید آن عکس یا ویدئو را دانلود کنید و بعد آن را در استوری بگذارید. برای این کار پیشنهاد می‌کنم حتما مقاله دانلود از اینستاگرام را بخوانید.

نتیجه گیری
اینستاگرام قابلیت‌های زیادی دارد و همه آپشن‌های آن جذاب است. ولی مهم‌تر از شناختن ابزارها، نحوه استفاده از این ابزارهاست. پس دقت کنید مثلا برای گذاشتن پست در استوری، مطالب بی ربط پست نکنید. محتواهایی را استوری کنید که مطمئن باشید از فالوورها بازخورد می‌گیرید. هر سوالی یا مشکلی که دارید را با تیم دیدوگرام زیر همین پست با ما مطرح کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۰۰ ، ۲۳:۵۹
دیجیتال مارکتر فری لنسر

آموزش مرحله به مرحله دیلیت اکانت اینستاگرام

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۰ ب.ظ

آموزش مرحله به مرحله دیلیت اکانت اینستاگرام

قصد دارید از اینستاگرام دور باشید؟ تصمیم خود را برای دیلیت اکانت اینستاگرام گرفته‌اید؟ این مقاله راهنمای کامل حذف اکانت اینستاگرام برای همیشه است. اگر تصمیم خود را گرفته‌اید پس با ما باشید.

بعد از دیلیت اکانت اینستاگرام چه می‌شود؟
سوال بسیار خوبی‌ست. چون قبل از انجام هر کاری باید حواستان باشد که بعد از آن چه اتفاقی می‌افتد! بعد از حذف کامل اکانت اینستاگرام:

اطلاعات اکانت شما حذف می‌شود. اطلاعاتی مثل پست‌ها، لایک و کامنت‌ها، فالورها و… از اکانت شما حذف می‌شود. یعنی هیچ اثری از آن‌ها باقی نمی‌ماند.

نام کاربری شما غیر قابل استفاده می‌شود. نه شما و نه هیچ کس دیگری، نمی‌تواند با نام کاربریِ اکانتی که حذف کرده‌اید، اکانت جدید بسازد. اینستاگرام این کار را برای حفظ حریم خصوصی و امنیت افراد انجام می‌دهد.

ایمیل شما برای اینستاگرام نامعتبر می‌شود. بعد از حذف اکانت؛ ایمیلی که با آن اکانت را ساخته بودید، برای ساختن یک اکانت اینستاگرام دیگر، قابل استفاده نیست. اما یک راه حل وجود دارد. قبل از حذف اکانت اینستاگرام، به پروفایل خود، قسمت Edit profile بروید و ایمیل را تغییر دهید. برای این کار، وارد کردن یک ایمیل نامعتبر هم مشکلی ایجاد نمی‌کند.

آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام با موبایل
برای ورود به صفحه دیلیت اکانت اینستاگرام، روی لینک زیر کلیک کنید:

مرحله۱) اگر هنوز وارد اکانتتان نشده‌اید، نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.

ورود به اکانت اینستاگرام

مرحله۲) وقتی وارد صفحه زیر شدید، باید دلیل حذف اکانتتان را انتخاب کنید. مثلا ما این‌جا گزینه Something else را انتخاب می‌کنیم.

انتخاب دلیل حذف اکانت

مرحله۳) بدون وارد کردن پسورد پیجتان نمی‌توانید دیلیت اکانت کنید. در این مرحله در جای مشخص شده، پسورد را وارد کنید.

ورود پسورد

نکته: اگر رمز پیجتان را فراموش کرده‌اید، گزینه Forgot Password را انتخاب کنید.

مرحله۴) گزینه حذف دائمی اکانت اینستاگرام یا همان Permanently delet my account که تیر خلاص هست را انتخاب کنید.

دکمه دیلیت اکانت اینستاگرام

اکانت شما برای همیشه حذف شد!

دیلیت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر
روی لینک زیر کلیک کنید تا مستقیم وارد صفحه دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام شوید

۱٫بعد از ورود به صفحه دیلیت اکانت اگر هنوز وارد اکانتتان نشده‌اید، نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.

ورود نام کاربری در کامپیوتر

مرحله ۲) در این مرحله باید دلیل حذف اکانتتان را انتخاب کنید. اینستاگرام چندتا گزینه به شما پیشنهاد داده. ما این‌جا گزینه Something else را انتخاب می‌کنیم.

دلیل پاک کردن اکانت اینستاگرام

مرحله ۳) بعد از انتخابِ یکی از گزینه‌های بالا، پسورد اکانتتان را در قسمتی که مشخص شده وارد کنید.

اگر پسوردتان را فراموش کرده‌ باشید نمی‌توانید دیلیت اکانت کنید. اما نگران نباشید؛ چون از طریق گزینه forget password امکان عوض کردن رمز وجود دارد:

ورود رمز برای دیلیت اکانت اینستاگرام

بعد از وارد کردن پسورد، روی دکمه قرمزِ حذف دائمی اکانت (Permanently delete my account) که  پایین تصویر (یعنی شماره ۴) می‌بینید، کلیک کنید.

مرحله ۴) بعد از این مراحل، تقریبا کارتان تمام شده. با کلیک روی آخرین مرحله، اینستاگرام از شما می‌پرسد که آیا از حذف اکانت اینستاگرام خود مطمئنید؟ روی دکمه OK کلیک کنید تا خیال اینستاگرام را هم از دیلیت اکانت خود راحت کنید.

تایید حذف اکانت

بعد از مراحل بالا باید پیام زیر را از اینستاگرام دریافت کنید:

اکانت حذف شد

تبریک! اینستاگرام شما برای همیشه حذف شد.

چطور اکانت اینستاگرام خود را دی اکتیو کنیم؟
اگر دوست نداشتید اکانتتان را برای همیشه حذف کنید، راه حلش؛ دی اکتیو کردن یا حذف موقتی است. از مزیت‌های این روش حذف نشدن پست‌ها، فالوورها، لایک‌ها، کامنت‌ها و اطلاعات پیج شماست. ولی پیج شما، از دید کاربران، تا وقتی که دوباره اکانتتان را فعال کنید، پنهان می‌ماند. بعد از دی اکتیو کردن اکانت، هر زمان که خواستید، چه یک روز بعد چه ۱ سال بعد، می‌توانید اکانت خود را دوباره فعال کنید.

ما در مقاله آموزش کامل دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام همه چیز را درباره حذف موقتی آماده کرده‌ایم.

سخن آخر
این هم از مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام! بنظر شما درس فلسفی‌ای که می‌توانیم از دیلیت اکانت بگیریم چیست؟ بنظر من گاهی ما آدم‌ها باید یاد بگیریم که با دل کندن و حذف بعضی چیزها؛ می‌توانیم تغییرات بزرگ‌تری ایجاد کنیم یا این‌که خیلی بهتر از قبل زندگی کنیم.

خب از این صحبت‌ها که بگذریم فرایند حذف کامل اکانت اینستاگرام ممکن است چند ساعتی طول بکشد. پس اگر بعد از انجام مراحل بالا، اکانت شما هنوز وجود داشت؛ نگران نباشید.

بعد از حذف دائمی اکانت اینستاگرام، هیچ اثری از پیج و نام کاربری شما نمی‌ماند. مثل این‌که پیج شما از اول هم وجود نداشته است. با این تفاوت که دیگر هیچ کسی در این دنیا، نمی‌تواند از آن نام کاربری استفاده کند.

همچنین ورود دوباره به اکانتِ حذف شده، چه از طریق سایت و چه اپلیکیشن اینستاگرام ممکن نیست. پس، قبل از حذف کامل اکانت اینستاگرام، خوب فکرهایتان را بکنید. چون پشیمانی سودی ندارد!

اگر درباره حذف اکانت اینستاگرام؛ چه موقتی و چه دائمی به مشکل خوردید، یا سوالی در این مورد داشتید، می‌توانید در بخش کامنت همین مقاله یا تماس با تیم دیدوگرام، مطرح کنید. ما در سریع‌ترین زمان به شما پاسخ می‌دهیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۰۰ ، ۲۳:۳۰
دیجیتال مارکتر فری لنسر

چگونه از استیکرها در استوری اینستاگرام استفاده کنیم؟

چگونه می‌توانیم از استیکر در استوری اینستاگرام استفاده کنیم؟
اگر از کاربرانی هستید که از ابزار استوری اینستاگرام زیاد استفاده می‌کنید، حتماً به دنبال روش‌های افزایش تعامل کاربران در استوری اینستاگرام هستند. بعد از موضوع استوری و کیفیت تصاویری که در استوری منتشر می‌کنید، استفاده از استیکر در استوری اینستاگرام تاثیر بسیار زیادی بر روی تعامل کاربران دارند. جالب است بدانید در بروزرسانی‌های اخیر اینستاگرام، استیکرهای بسیار جذابی به بخش استوری اینستاگرام اضافه شده است؛ مثلاً می‌توانید یک عکس منتشر کنید و از طریق استیکرهای مختلف، نظر کاربران را به صورت متن یا اموجی بدانید. برای اضافه کردن استیکر در استوری اینستاگرام شما باید ۳ مرحله را طی کنید که در ادامه به آموزش آن می‌پردازیم.

آموزش اضافه کردن استیکر در استوری اینستاگرام
همان‌طور که گفتیم، برای اضافه کردن استیکر در ایستوری اینستاگرام باید ۳ مرحله را طی کنید:

مرحله اول) یک عکس یا فیلم ۱۵ ثانیه‌ای برای استوری خود انتخاب کنید!
مرحله اول این است که باید عکسی را جهت انتشار در بخش استوری اینستاگرام انتخاب کنید. پس از آن که عکس یا فیلم موردنظر خود را انتخاب کردید، کافی است وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و از طریق آیکن استوری، وارد بخش اشتراک‌گذاری استوری شوید:

در این بخش می‌توانید یک عکس بگیرید یا با کشیدن صفحه به بالا، از گالری خود یک عکس انتخاب کنید.

مرحله دوم) ورود به بخش استیکر در استوری اینستاگرام
اکنون که مرحله اول را پشت سر گذاشتید، وارد مرحله دوم شده‌اید که باید آیکن مربوط به انتخاب استیکر در استوری اینستاگرام را بزنید:

در این بخش استیکر‌ها و اموجی‌های مختلفی به شما نمایش داده می‌شوند که اموجی‌ها، همان اموجی‌های موبایل شما هستند و با توجه به برند موبایل شما ممکن است با سایر کاربران متفاوت باشد. اما استیکر اینستاگرام برای تمامی کاربران یکسان است و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

مرحله سوم) انتخاب یک استیکر برای نمایش آن در استوری
مرحله سوم، مرحله انتخاب استیکر است! در این بخش کافی است با توجه به نیاز یا سلیقه خود یکی از استیکرها را بر اساس کاربرد آن انتخاب کنید:

هر یک از استیکرها کاربرد خاص خود را دارند و در شرایط مختلف، یکی یا چند نوع از آن‌ها به شما کمک می‌کنند. کافی است بر روی استیکر موردنظر خود کلیک کنید و آن را در محل مناسبی از استوری خود قرار دهید. کاربرد هر یک از این استیکرها را در بخش بعدی بررسی می‌کنیم تا اگر از اینستاگرام برای افزایش مشتریان صفحه خود استفاده می‌کنید، بتوانید تعامل صفحه خود را افزایش دهید.

یک نکته! استیکرهای استوری اینستاگرام برای هر کاربر متفاوت هستند؛ در واقع برخی از کاربران ممکن است بر اساس الگوریتم‌های اینستاگرام به یک یا چند استیکرها دسترسی نداشته باشند. همچنین هنگامی که اینستاگرام یک استیکر را به تازگی به اپلیکیشن خود اضافه می‌کند، ممکن است آن استوری تا مدت زمان نامشخصی برای کاربران یک منطقه جغرافیایی در دسترس نباشد که پس از مدتی در دسترس همگان قرار می‌گیرد. بنابراین اگر شما برخی از استیکرهای استوری را ندارید، این بخاطر قوانین و الگوریتم‌های اینستاگرام است و راه‌حلی برای دسترسی به آن تا یک بازه زمانی خاص وجود ندارد.

افزایش تعامل کاربران با استفاده از استیکر در استوری اینستاگرام
اگر مدیریت یک صفحه تجاری اینستاگرام را برعهده دارید و از آن برای فروش محصولات یا خدمات خود استفاده می‌کنید، افزایش تعامل کاربران یک فاکتور بسیار مهم به شمار می‌آید. در گذشته تعامل کاربران بر اساس لایک‌ها و کامنت‌ها بود اما اکنون تعامل کاربران با استفاده از بخش‌های مختلف اینستاگرام تعیین می‌شود. استیکرهایی که کاربران را ترغیب به تعامل با صفحه شما می‌کنند، تاثیر بسیار زیادی روی افزایش تعامل کاربران و همچنین دریافت بازخورد از کاربران دارد. البته توجه داشته باشید که تنها برخی از استیکرهای اینستاگرام کاربران را ترغیب به تعامل می‌کنند و برخی دیگر تنها جنبه ظاهری دارند! البته برخی استیکرها هم هستند که باعث افزایش آگاهی مخاطبان می‌شوند؛ مثلاً می‌توانید از استیکر لوکیشن برای آگاهی کاربران از محل برگزاری یک همایش خبر دهید اما با این حال باعث افزایش تعامل کاربران صفحه شما نمی‌شوند. در این بخش می‌خواهیم به بررسی ۳ استیکر در استوری اینستاگرام بپردازیم که باعث تعامل مستقیم کاربران با صفحه اینستاگرام شما می‌شوند:

استیکر اموجی اسلایدر (Emoji Slider) برای بررسی میزان علاقه کاربران به استوری شما
بسیاری از کاربران پس از انتشار یک استوری می‌خواهند بدانند کاربران چقدر استوری را دوست دارند؛ مثلاً فرض کنید عکاسی هستید که از عکس‌های خود را از طریق استوری به کاربران نمایش می‌دهید. برخی از کاربران نظر خود را از طریق ریپلای کردن استوری به شما می‌گویند اما بسیاری از آن‌ها واقعاً حوصله این کار را ندارند! استیکر اموجی اسلایدر استیکری است که به شما کمک می‌کند تا بدانید کاربران چقدر استوری شما را دوست داشته‌اند؛ این استیکر می‌توانید علاقه کاربران را از ۰ تا ۱۰۰ به شما نشان دهد. در واقع اگر کاربران این استیکر را تا آخر ببرند، یعنی کاملاً پست شما را دوست داشته‌اند و اگر استیکر را در همان ابتدا رها کنند، یعنی علاقه‌ای به پست شما نداشته‌اند. هر چقدر این اموجی به پایان نوار آن نزدیک باشد، یعنی کاربران بیشتر پست شما را دوست داشته‌اند!

این استیکر برای بسیاری از کاربران جذاب است؛ زیرا میزان علاقه خود را نسبت به تصاویری که در استوری منتشر کرده‌اید، نشان می‌دهند. البته باید توجه داشته باشید که این استیکر شاید برای مدیران صفحات اینستاگرام هم جذاب باشد، اما زیاد مفید نیست! زیرا بازخوردهایی که از طریق این استیکر بدست می‌آورید نمی‌توانند سازنده باشند اما باز هم در مدیریت استراتژی محتوای اینستاگرامتان بی‌تاثیر نیست. اگر مدیریت یک صفحه شخصی اینستاگرام را برعهده دارید که اکثر فالوورهای خود را می‌شناسید، احتمالاً این ابزار برای شما هم جذاب باشد! همچنین در صفحات شخصی معمولاً بازخورد کاربران برای بهبود استراتژی محتوا زیاد مهم نیست، از این استیکر زیاد استفاده می‌شود. اگر صفحه اینستاگرام شما مربوط به کسب‌وکارتان است، اینستاگرام استیکرهای کاربردی دیگری در اختیار شما قرار داده است که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

استیکر سوال از کاربران (Question Sticker) برای دریافت بازخورد از فالوورهای صفحه اینستاگرام
استیکر سوال یا Question Sticker تقریباً کاربردی‌ترین استیکر در استوری اینستاگرام است که به شما کمک می‌کند تا بازخوردهای مفیدی از کاربران دریافت کنید. با استفاده از این استیکر، سوال خود را از فالوورهای صفحه می‌پرسید و آن‌ها با کلیک بر روی آن می‌توانید جواب کوتاهی برای شما ارسال کنند. اگر مدیریت یک کسب‌وکار اینترنتی را برعهده دارید و از اینستاگرام برای بازاریابی اینترنتی خود استفاده می‌کنید، این ابزار کمک بسیار زیادی به شما می‌کند. در مدیریت یک کسب‌وکار اینترنتی، رضایت کاربران مهم‌ترین مسئله است و اگر بتوانید بازخوردهای کاربران را در بخش محتوای اینستاگرام خود پیاده‌سازی کنید، کسب‌وکارتان رشد بسیار خوبی را تجربه می‌کند. مثلاً می‌توانید از کاربران در مورد تولید محتوای صفحه خود نظر بخواهید؛ هر یک از کاربران ایده‌ای به شما می‌دهد و ایده‌های نزدیک به هم همان محتوایی هستند که کاربران به آن علاقه زیادی دارند؛ در صورت تولید این نوع محتوا، کاربران تعامل خوبی با صفحه شما پیدا می‌کنند و اگر بتوانید محصولات یا خدمات خود را به درستی معرفی کنید، فروش کسب‌وکارتان بهبود پیدا می‌کند. اگر قصد استفاده از این استیکر در استوری اینستاگرام را دارید، حتماً تصویر جذابی برای استوری خود در نظر بگیرید تا بیشترین بازخورد را از کاربران دریافت کنید.

چگونه می‌توان به پیام‌های ارسالی کاربران در Question Sticker پاسخ داد؟
برای پاسخ دادن به پیام‌های کاربران دو راه پیش روی شما قرار دارد:

راه اول) اگر پاسخ‌های شما به کاربران خصوصی است و می‌خواهید تنها همان کاربر پاسخ شما به سوالش را ببیند، کافی است وارد بخش پاسخ‌های ارسال شده در استوری شوید. در این بخش بر روی پاسخ هر کاربر کلیک کرده و سپس گزینه Send Message را انتخاب کنید؛ اکنون پیام خود را بنویسید و بر روی Send کلیک کنید. در این صورت استوری شما به همراه پاسخ ارسالی در دایرکت کاربر ارسال می‌شود و تنها همان کاربر می‌تواند پاسخ شما را ببیند!

راه دوم) گاهی اوقات سوالات شما عمومی هستند و کاربران زیادی به آن پاسخ می‌دهند! در این صورت اگر بخواهید به صورت تکی به همه کاربران پاسخ دهید، ممکن است کار سختی باشد. مثلاً فرض کنید از کاربران خواسته‌اید نیاز خود را که مربوط به کسب‌وکار شما می‌شود، بگویند! از این میان ممکن است ده نفر از کاربران یک درخواست داشته باشند که پاسخ دادن به همه آن‌ها بسیار زمان‌بر است. اگر سوالات جنبه خصوصی ندارند، کافی است وارد بخش پاسخ‌های ارسال شده در استوری شوید. در این بخش بر روی پاسخ موردنظر کلیک کرده و سپس گزینه Share Response را انتخاب کنید. مثلاً صفحه اینستاگرام زیر در مورد یکی از کلاس‌های آموزشی خود از کاربران خواسته تا اگر سوالی دارند بپرسند و سپس پاسخ داده است:

اکنون پاسخ نمایش داده شده در بخش استوری نمایش داده می‌شود که با کشیدن صفحه به بالا، می‌توانید یک تصویر سپس‌زمینه برای پاسخ انتخاب کنید. اکنون با انتخاب ابزار نوشتن به راحتی می‌توانید به سوال آن کاربر که ممکن است سوال چندین نفر دیگر هم باشد، پاسخ دهید.

قرار دادن موسیقی در استوری اینستاگرام با استفاده از Music Sticker
استیکر موزیک اینستاگرام یک قابلیت جدید و سرگرم‌کننده برای کاربران است که با استفاده از آن می‌توانید بر روی تصاویر استوری خود، موسیقی قرار دهید. یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که می‌‌توانید تعامل کاربران را تا حد زیادی افزایش دهید، استفاده از موسیقی در استوری اینستاگرام است! هنگامی که کاربران استوری شما را می‌بینند، موسیقی آن استوری نظرشان را جلب می‌کند و مدت زمان بیشتری را برای دیدن استوری می‌مانند. این مورد باعث افزایش تعامل صفحه می‌شود که در مدیریت صفحات تجاری اهمیت زیادی دارد!

استیکر موسیقی در استوری اینستاگرام به شما امکان قرار دادن میلیون‌ها موزیک به زبان‌های مختلف را می‌دهد که خوشبختانه هزاران آهنگ ایرانی هم در دسترس کاربران قرار دارد. جالب است بدانید اینستاگرام امکان قرار دادن موسیقی بر روی عکس‌ها را هم برای کاربران فراهم کرده است و این نوع محتوا، جذاب‌ترین نوع محتوایی است که به کمک آن می‌توانید بازخوردهای مثبتی از کاربران دریافت کنید. هنگام استفاده از موزیک در استوری اینستاگرام، می‌توانید نام خواننده آن را به همراه نام آهنگ به کاربران نمایش دهید و کاربران با کلیک بر روی برچسب آن استیکر وارد صفحه خواننده آن شوند!

یک نکته! این استیکر در استوری اینستاگرام برای همه کاربران در دسترس نیست؛ حتی برخی از کاربران که چند صفحه اینستاگرام دارند، ممکن است در یک صحفه آن‌ها فعال و در بقیۀ صفحاتشان غیرفعال باشد. این مسئله به الگوریتم‌های اینستاگرام مربوط می‌شود و اگر برای شما فعال نیست، ممکن است در آینده‌ای نزدیک فعال شود. حتی برخی کاربران در زمان فعلی به این استیکر دسترسی دارند اما ممکن است در روز‌های آینده این استیکر در بخش استیکرها دیده نشود که باز هم جای نگرانی نیست و در  آینده برای آن‌ها فعال می‌شود. اگر می‌خواهید به این استیکر دسترسی داشته باشید، ممکن است ابزارهای تغییر IP به شما کمک کنند که البته باز هم تضمینی برای فعال شدن این استیکر وجود ندارد.

چطور می‌توانم استیکر موزیک (Music Sticker) را به استوری خود اضافه کنم؟
برای اضافه کردن استیکر موزیک به استوری اینستاگرام خود کافی است وارد بخش استیکرها شوید. در این بخش استیکری به نام Music دیده می‌شود که با کلیک بر روی آن لیست موسیقی‌های موجود در این ابزار اینستاگرام دیده می‌شود؛ می‌توانید از طریق بخش بالای این صفحه نام آهنگ یا خواننده موردنظر را وارد کنید و موسیقی موردنظرتان را به استوری اضافه کنید:

در مرحله بعد دو گزینه در دسترس شما قرار دارد:

مدت زمان آهنگ: با استفاده از این بخش می‌توانید مدت زمان آهنگی که بر روی استوری شما پخش می‌شود را انتخاب کنید؛ مثلا با انتخاب گزینه ۷Sec، هفت ثانیه از آهنگ موردنظرتان بر روی استوری قرار می‌گیرد که حداکثر این زمان هم ۱۵ ثانیه (مدت زمان نمایش ویدئو در استوری اینستاگرام) است.

انتخاب بخشی از آهنگ: با استفاده از این گزینه می‌توانید بخشی از آهنگ را که می‌خواهید بر روی استوری شما قرار بگیرد را انتخاب کنید.

نکته! با دوبار کلیک بر روی استیکر موزیک، دو استایل مختلف ظاهر می‌شود که می‌توانید یکی از آن‌ها را استفاده کنید.

با انتخاب آهنگ موردنظر، برچسب مربوط به این استیکر در استوری شما دیده می‌شود که در صورت کلیک کاربران بر روی آن، وارد صفحه آن خواننده می‌شوند.

آموزش صفر تا 100 اینستاگرام
با آکادمی دیدوگرام استاد شبکه اجتماعی شوید.
‫شروع کنید
فرصتی استثنایی
استیکرهای کاربردی در استوری اینستاگرام
شما به عنوان یک کاربر، به استیکرهای مختلفی در بخش استوری اینستاگرام دسترسی دارید که هر یک از آن‌ها کاربرد خاص خود را دارند. اگر مدیریت یک صفحه تجاری برای کسب‌وکارتان را برعهده دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا کاربرد هر یک از این استیکرها را برای توسعه کسب‌وکارتان بررسی کنیم. شما با استفاده از استیکرهای مختلف در استوری می‌توانید جذابیت آن را افزایش دهید و تعامل کاربران را تا حد زیادی افزایش دهید. علاوه بر ۳ استیکر قبلی که بررسی کردیم، برخی دیگر از استیکرها هم وجود دارند که عبارتند از:

استیکر اول) اشتراک‌گذاری پست‌ها در استوری اینستاگرام
یکی از قابلیت‌های اینستاگرام، قابلیت اشتراک‌گذاری پست خود یا سایر صفحاتی که خصوصی نباشند در استوری است. به کمک این قابلیت به راحتی می‌توانید پست‌های صفحه خود را در استوری قرار دهید و به کمک آن تعامل کاربران را در پست خود افزایش دهید؛ به عبارت دیگر استوری کردن یک پست به شما کمک می‌کند تا بتوانید کاربران را ترغیب به لایک کردن و کامنت گذاشتن برای پست خود کنید.

استیکر دوم) کشیدن یک قاب به صورت دستی با استفاده از ابزار مداد (Pen tool)
ابزار داد (Pen) ابزاری کاربرانی برای خط کشیدن در استوری اینستاگرام است! با استفاده از این ابزار می‌توانید برای عکس‌هایی که در بخش استوری منتشر می‌کنید، به صورت دستی قاب ایجاد کنید یا متنی را به صورت دستی بنویسید. همچنین می‌توانید هر چیزی که در ذهن خود دارد، به کمک این ابزار پیاده کرده و جذابیت استوری خود را بیشتر کنید.

استیکر سوم) استفاده از ابزار متن (Text tool) برای قرار دادن نوشته
اگر استوری کاربران را دیده باشید، حتماً در بسیاری از آن‌ها متنی که کاربران نوشته‌اند را می‌بینید. ابزار Text به شما کمک می‌کند تا بتوانید متن دلخواه خود را در بخش استوری تایپ کنید و آن را با رنگ و اندازه دلخواه در استوری قرار دهید. جالب است بدانید این ابزار ۵ فونت مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد که به راحتی می‌توانید متن خود را با یکی از این فونت‌ها در استوری درج کنید. نکته جالب دیگر این است که با قرار دادن دو انگشت خود بر روی نوشته می‌توانید آن را کوچک یا بزرگ کنید و در موقعیت دلخواه خود قرار دهید.

استیکر چهارم) استفاده از استیکر گیف (Gif) برای درج تصاویر متحرک
یکی از جالب‌ترین استیکرهایی که استوری اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد، قابلیت قرار دادن تصاویر متحرک در استوری اینستاگرام است. اینستاگرام هزاران تصویر متحرک (GIF) در اختیار شما قرار می‌دهد و کافی است با استفاده از ابزار GIF موضوع موردنظر خود را جستجو کنید و تصویر متحرکی را در استوری خود قرار دهید. البته توجه داشته باشید که این ابزار در دسترس ایرانی‌ها قرار ندارد و ابتدا باید IP موبایل خود را تغییر دهید تا بتوانید از این ابزار استفاده کنید! البته برای نمایش تصویر متحرک به کاربران مشکلی وجود ندارد و کاربران ایرانی هم به راحتی می‌توانند گیف قرار گرفته در استوری شما را ببینند.

استیکر پنجم) استفاده از استیکر منشن (Mention Sticker) برای منشن کردن سایر کاربران
در بسیاری از مواقع نیاز به منشن کردن سایر کاربران در استوری اینستاگرام وجود دارد. قابلیت منشن کردن با استیکر در استوری اینستاگرام قابلیتی بسیار جذاب است که به راحتی می‌توانید نام کاربری سایر کاربران را در استوری خود قرار دهید. برای این منظور کافی است استیکر Mention را از بخش استیکر در استوری اینستاگرام انتخاب کنید و آی‌دی فرد موردنظر را درج کنید! پس از آن آن فرد را از میان لیست کاربران پیشنهادی انتخاب کنید و در استوری خود قرار دهید:

این ابزار زمانی که بخواهید به صورت مستقیم به یک کاربر اشاره کنید یا استوری شما مربوط به آن کاربر است، استفاده می‌شود! مثلاً فرض کنید یک عکس دو نفره با دوست خود گرفته‌اید و می‌خواهید اون را منشن کنید؛ کافی است بر روی عکس مربوط به استوری، آی‌دی آن کاربر را قرار دهید تا سایر کاربران بتوانند به صفحه کاربر موردنظر دسترسی داشته باشند. جالب است بدانید این استیکر ۳ نوع مختلف دارد که با هر بار کلیک بر روی آن، به راحتی می‌توانید ظاهر آن را تغییر دهید. با توجه به نوع و رنگ‌های یک تصویر یکی از آن‌ها به کار می‌آید و باعث زیبایی بیشتر استوری شما می‌شود. نکته دیگر این است که شما محدودیتی برای منشن کردن کاربران در استوری اینستاگرام وجود ندارد. اگر نمی‌خواهید از این استیکر استفاده کنید، کافی است کاراکتر @ را در ابزار Text بنویسید و سپس آی‌دی کاربر موردنظر را قرار دهید و از لیست کاربران پیشنهادی، کاربر موردنظر را انتخاب کنید و در بخش مناسبی از استوری خود قرار دهید.

استیکر ششم) استفاده از استیکر لوکیشن (Location Sticker) برای درج موقعیت مکانی نظیر شهرها
استیکر لوکیشن در استوری اینستاگرام یکی دیگر از پرکاربردترین استیکر‌های اینستاگرام است! با استفاده از این استیکر می‌توانید شهر موردنظر خود را در استوری قرار دهید؛ مثلاً فرض کنید به شهر ساری سفر کرده‌اید و در کنار دریا عکس گرفته‌اید و می‌خواهید آن را استوری کنید! کافی است با استفاده از این استیکر شهر ساری را در استوری خود قرار دهید و به راحتی به کاربران شهر موردنظر را اطلاع‌رسانی کنید. این ابزار برای کسب‌وکارها زمانی کاربرد دارد که بخواهند یک همایش یا رویداد را اطلاع‌رسانی کنند، اطلاعات آن رویداد را می‌نویسند و با قرار دادن لوکیشن شهری که در آن همایش برگزار می‌شود، به کاربران اطلاع‌رسانی می‌کنند. همچنین از طریق قرار دادن استیکر لوکیشن در استوری صفحاتی که پرایوت نیستند، به راحتی می‌توانید بازدید خوبی در بخش استوری یا حتی پست‌هایی که لوکیشن درج کرده‌اید را تجربه کنید.

برای استفاده از این ابزار ابتدا قابلیت Location موبایل خود را فعال کنید. سپس در بخش استوری استیکر لوکیشن را انتخاب کنید و در میان مکان‌های نمایش داده شده که مکان‌های نزدیک شما هستند یکی را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید به کمک جستجوی شهر موردنظر، آن را پیدا و انتخاب کنید و سپس در استوری خود درج کنید. این ابزار هم مانند استیکر Mention 3 حالت مختلف برای نمایش دارد که با هربار کلیک کردن بر روی استیکر آن، ظاهرش تغییر می‌کند.

استیکر هفتم) استفاده از استیکر ساعت برای نمایش زمان
استیکر ساعت یکی دیگر استیکرهای جذاب و البته سرگرم‌کننده است اما باعث افزایش تعامل کاربران نمی‌شود! این ابزار تنها برای اطلاع‌رسانی است و کاربرد دیگری ندارد اما قرار دادن آن در استوری خالی از لطف نیست.

استیکر هشتم) استفاده از استیکر نظرسنجی (Poll Sticker) برای دریافت نظر کاربران
یکی از استیکرهایی که به افزایش تعامل کاربران با صفحه کمک زیادی می‌کند، استیکر نظرسنجی در استوری اینستاگرام است. با استفاده از این استیکر به راحتی می‌توانید دو گزینه در اختیار کاربران قرار دهید که کاربران با کلیک بر روی آن نظر خود را ثبت می‌کنند. در نهایت می‌توانید ببینید کدام کاربران، کدام گزینه را انتخاب کرده‌اند و درصد کلی نظرات برای دو گزینه را هم ببینید:

برای استفاده از این ابزار بر روی استیکر Poll کلیک کنید و دو گزینه را برای کاربران بنویسید. همچنین می‌توانید سوالی هم در بالای آن قرار دهید تا کاربران بهتر متوجه منظور شما شوند.

استیکر نهم) استفاده از استیکر دما
استیکر دما هم مانند برخی از استیکرها تنها در اکانت برخی کاربران در دسترس است! با استفاده از این ابزار می‌توانید دمای موقعیت مکانی یا شهر موردنظرتان را نمایش دهید و با کلیک بر روی آن، ظاهر آن را هم تغییر دهید.

استیکر دهم) استفاده از استیکر تاریخ برای نمایش زمان موردنظر
استیکر تاریخ یکی دیگر استیکرهای کاربردی برای کاربران خارجی است؛ این استیکر برای کاربران ایرانی به دلیل میلادی بودن تاریخ آن خیلی مفید نیست اما باز هم برای نمایش تاریخ همایش‌های بین‌المملی می‌توانید از آن استفاده کنید.

استیکر یازدهم) استفاده از استیکر دوربین (Camera Sticker) برای درج عکس در کنار تصویر استوری
استیکر دوربین یکی دیگر از استیکر جذاب اینستاگرام است  که با استفاده از آن می‌توانید بر روی تصاویر استوری خود، عکس بگیرید و قرار دهید. جالب است بدانید این ابزار به شما کمک می‌کند تا بتوانید چندین عکس بر روی استوری خود درج کنید. همچنین لازم است بدانید این ابزار ۳ استایل مختلف در اختیارتان قرار می‌دهد که با کلیک کردن بر روی آن، تغییر می‌کند.

نتیجه‌گیری
اگر از کاربرانی هستید که از استوری زیادی استفاده می‌کنید، باید بدانید که استیکر در استوری اینستاگرام کمک بسیار زیادی به شما می‌کند و به راحتی می‌توانید جذابیت استوری‌های خود را افزایش دهید. همچنین برخی استوری‌ها به افزایش تعامل کاربران صفحه کمک زیادی می‌کنند که این مورد برای صفحات تجاری اهمیت زیادی دارد. در این مقاله به بررسی استفاده از استیکر در استوری اینستاگرام پرداختیم که امیدواریم با رعایت این نکات بتوانید صفحه خود را بهتر مدیریت کنید.

اکنون شما بگویید! به عنوان یک کاربر اینستاگرام، از کدام استیکرها بیشتر استفاده می‌کنید و کدام استیکرها بیشتر نظر شما را جلب می‌کنند؟ در بخش نظرات تجربیات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۰۰ ، ۲۳:۰۰
دیجیتال مارکتر فری لنسر